ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار.

ایجاد یک حساب کاربری

پر کردن فیلدهایی که با ستاره (*) نشانه گذاری شده ضروری است.
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تکرار رمز عبور *
ایمیل *
تکرار ایمیل *

حجاب و عفاف

حجاب و عفاف

برند ها

امتیاز کاربران
ضعیفعالی 

قبل از انقلاب اکثر مشتری‌های ما چادر گلدار خریداری می‌کردند و چادر مشکی به میزان کمی به فروش می‌رسید که همین چادر مشکی نیز از کشورهای ژاپن و آمریکا وارد می‌شد، اما بعد از انقلاب فروش چادر نیز به شدت افزایش یافت و در حال حاضر چادر از کشورهای ژاپن، کره، تایلند، اندونزی و چین وارد می‌شود و بهترین نوع چادر متعلق به کشور ژاپن و کره است که مدل‌های پرفروش چادر کره‌ای حریر و کرپ معمولی و چادر ژاپنی با اسامی سوپرسالن، میتسوبیشی و… جزو پرفروش‌های بازار به حساب می‌آیند، با این حال چادر مشکی ژاپنی در بازار حرف اول را می‌زند.

دو مارک الگانس و میتسوبیشی گران‌ترین و پرطرفدارترین نوع چادر هستند که توسط همین شرکت‌ها با همین مارک تولید می‌شود. گران‌ترین نوع پارچه الگانس و میتسوبیشی حدود ۱۰۰ هزار تومان است و ارزان‌ترین هم حدود ۲۰ هزار تومان. البته چادرهایی با قواره ۲۵۰ هزار تومان نیز در بازار یافت می‌شود این در حالی است که قیمت تولیدی این پارچه در کشورهای تولیدکننده ۳ دلار است.

همچنین می تونا به مارک های معروف و پرمصرف چادر نظیر کریستال، ونیز، حریرالاسود مدینه منوره، فلورانس، عروس کویت، فرست کلاس و نامبر ۲۰ اشاره کرد.

منبع: چادر

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی